STRATEJİ VE BİLEŞENLER

Büyüme stratejimiz ve bileşenlerimiz

2010 - 2013 yılları arasında Tüketici Elektroniği Pazarı yıllık %13 büyürken, Teknoloji Perakende Pazarı (TSS) %36 büyüme kaydetti. Aynı dönemde Bimeks ise pazardan yıllık %39 daha hızlı bir büyüme ivmesi yakaladı.

Bimeks'in büyüme stratejisi, dört temel dinamiğin üzerinde yükselmektedir:

  1. Büyük mağaza (Teknoport) sayısını artırmak ve yeni ürün kategorileri ile ürün çeşitliliğini çoğaltmak.
  2. Multi-channel/omni-channel (çok kanallı) iş modelini lojistik kapasitesi ile entegre ederek online satışları arttırmak.
  3. Bimeks'e özgü franchise modeli olan Bimeks Mağaza İş Ortaklığı modeli (BiMİO) ile coğrafi erişimi/yaygınlığı artırmak.
  4. Şirket içinde geliştirilen, iş modellerini optimize ederek verimliliği artıran entegre ERP ve lojistik yazılım sistemleri ile çalışmak.

  • Yeni satın almalarla büyüme
  • Çok kanallı satış: Mağazalarla entegre edilmiş Online Perakende
  • Bimeks Mağaza İş Ortaklığı BiMİO (Store based Partnership) - Bimeks'e özgü franchise
  • Bimeks'i daha verimli ve avantajlı kılan faktör: Yazılım Geliştirme
  • Özgünlüklerimiz ve Sektörel Avantajlarımız